Informacje Formalne

Administratorem sklepu jest Oliwia Ledzińska, prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą Oliwia Ledzińska Studio Projektowe, z siedzibą przy ul. Dąbrowskiej 13, 86-100 Świecie, NIP: PL5592059365, REGON: 523248360. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących polityki prywatności, prosimy o kontakt na adres info@nowo-nowo.pl.

Serwis wyznaczył elektroniczny punkt kontaktowy przeznaczony do bezpośredniej komunikacji  info@nowo-nowo.pl. Ten punkt kontaktowy może być wykorzystywany przez każdego Klienta do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Serwisem. Z Serwisem można się kontaktować również pisemnie, pod adresem siedziby firmy: Dąbrowskiej 13, 86-100 Świecie lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie. Komunikacja może odbywac się w języku polskim lub angielskim.

Ustala się następujące znaczenie słów:
• REGULAMIN – niniejszy regulamin
• KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie składa Zamówienie w Sklepie Internetowym,
• KLIENT POSIADAJĄCY PRAWA KONSUMENTA – osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, jednakże bez związku z zawodowym charakterem tej działalności. Status ten dotyczy wyłącznie klientów posiadających miejsce dostawy lub siedzibę w Polsce.
• KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną korzystającą ze Sklepu Internetowego w celach niezwiązanych bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
• TOWAR, PRODUKT – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, do której ma zastosowanie Umowa Sprzedaży,
• UMOWA SPRZEDAŻY (UMOWA) – umowa sprzedaży Towarów sale w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem strony internetowej Sklepu,
• SKLEP ONLINE (SKLEP) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.nowo-nowo.pl  za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,
• ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.
Celem Sklepu jest sprzedaż produktów znajdujących się aktualnie na stanie magazynowym lub na zamówienie oraz umożliwienie Klientowi składającemu Zamówienie na oferowane produkty za pośrednictwem strony internetowej. Korzystanie z tej usługi jest możliwe po zarejestrowaniu się i zalogowaniu do Sklepu lub poprzez prawidłowo wypełniony formularz Zamówienia bez konieczności logowania. Sklep umożliwia swobodne przeglądanie asortymentu na stronach produktowych.
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy Zamawiającym jako Kupującym a Sklepem jako Sprzedającym.
Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

§ 2 Warunki techniczne składania zamówień
1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu:
• Podłączenie do Internetu
• odpowiednio skonfigurowana przeglądarka,
• aktualne, aktywne i poprawnie skonfigurowane konto e-mail,
• włączona obsługa plików cookie i Java Script,
• program umożliwiający dostęp do plików PDF i ich odczytywanie.
2. W przypadku korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymagań technicznych określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowego działania usługi i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.
3. Zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym w recenzjach Produktów.
4. Klient może dokonać subskrypcji newsletteru Sklepu, czyli cyklicznej wysyłki informacji o produktach i usługach Sklepu. Aby zapisać się na newsletter Klient wpisuje swój adres e-mail w formularzu newsletter znajdującym się na stronie internetowej Sklepu, jednocześnie potwierdzając zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu i kierowanie na podany e-mail treści promocyjnych. W wiadomościach wysyłanych w ramach newsletteru będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się. Klient może wypisać się z newsletteru, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, przekazując oświadczenia o rezygnacji poprzez e-mail Sklepu: info@nowo-nowo.pl. lub wybranie linku rezygnacji w wiadomości e-mail dostarczanej z newsletterem.

Kontakt ze sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Dąbrowskiej 13, 86-100 Świecie
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: info@nowo-nowo.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 501549194
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 61 1240 1936 1111 0011 1893 3422
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 14-21

Informacje ogólne

1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

Bezpieczeństwo treści

1. Zakazane jest dostarczanie przez Klientów treści o charakterze bezprawnym lub w inny sposób niezgodnych z Regulaminem. Za treści takie uznaje się między innymi treści, które:
• Podłączenie do Internetu
• są niezgodne z tematyką Serwisu — wypowiedzi powinny być związane z treściami pojawiającymi się w ramach Serwisu, tj. kwestiami związanymi z oferowanymi produktami i ich zastosowaniem;
• powielają treści, które pojawiały się wcześniej w Serwisie – przed zamieszczeniem nowej treści Klient jest zobowiązany upewnić się, że podobna treść nie została zamieszczona wcześniej;
• dotyczą spraw technicznych związanych z funkcjonowaniem Serwisu – sprawy techniczne powinny być zgłaszane przez Klientów elektronicznie na adres e-mail Serwisu;
• zawierają linki prowadzące do innych stron czy plików;
• służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych, w szczególności poprzez zamieszczanie reklam, sprzedaż oraz promowanie produktów, usług, projektów, zbiórek.
• służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych od innych Kupujących;
• nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc;
• propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa;
• nawołują do nienawiści lub zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takowe;
• zniesławiają lub znieważają lub jakkolwiek naruszają dobra osób trzecich;
• zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
• naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobry obyczaje w inny sposób.
2. W przypadku naruszenia powyższych wytycznych Serwis zastrzega sobie prawo do moderacji i usuwania takich treści bez informowania o tym zamieszczającego. Zamieszczanie treści wskazanych powyżej w Serwisie będzie skutkować konsekwencjami przewidzianymi w niniejszym Regulaminie w tym nawet usunięciem konta z Serwisu czy uniemożliwieniem dokonywania w nim zakupów.
3. Klient, który uważa daną treść w Serwisie za nielegalną lub niezgodną z Regulaminem, może przesłać do Serwisu zgłoszenie jej dotyczące. Zgłoszenie takie należy składać elektronicznie i powinno zawierać wskazanie konkretnej treści, argumenty za jej usunięciem i dane zgłaszającego pozwalające na jego identyfikację. Anonimowe odwołania nie będą rozpatrywane.
4. Zgłoszenia zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od ich otrzymania. Zgłaszający otrzyma potwierdzenie wpłynięcia zgłoszenia. O podjętej decyzji Serwis powiadomi Klienta drogą elektroniczną lub na piśmie.
5. Decyzja Serwisu może polegać na usunięciu treści lub pozostawieniu jej w Serwisie.
6. Strony mogą odwołać się od decyzji Serwisu w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia jej usunięcia. Decyzja w przedmiocie odwołania jest ostateczna.

Zasady składania Zamówienia

Informacja o dostępnym w Sklepie asortymencie stanowi zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

Składając Zamówienie, Klient składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych produktów w Sklepie. Proces zamawiania produktu rozpoczyna się od potwierdzenia cech świadczenia poprzez stronę produktu. Klient jest informowany o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach płatności, a także o możliwych opcjach dostawy. W celu dostarczenia produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych lub ich weryfikacji w przypadku wcześniejszej rejestracji konta i dokonywania zakupu po zalogowaniu. Przed złożeniem zamówienia (poprzez użycie przycisku „Zapłać teraz”) Klient potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby realizacji Zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia wysłane przez Sklep na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem Zamówienia (przycisk „Zapłać teraz”) Klient zakończy korzystanie z usługi i opuści Sklep, umowa nie zostanie zawarta.

Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do podania numeru NIP przy składaniu Zamówienia, w przeciwnym razie przyjmuje się, że kupuje jako Konsument.

Ocena, czy Klient będący przedsiębiorcą wpisanym do rejestru CEIDG posiada status Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, dokonywana jest przez Sklep w odniesieniu do konkretnego przypadku i na podstawie wszelkich oświadczeń złożonych przez Klienta w trakcie procesu składania zamówienia.

W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru spośród dostępnych w Sklepie: zamawianych Produktów, sposobu dostawy, formy płatności oraz wskazać adres dostawy. Wyboru dokonuje się poprzez: wybór Produktu i dodanie go do koszyka.

Sklep automatycznie wykrywa, z jakiego kraju klient wchodzi na stronę i oferuje wybór waluty (w górnej zakładce strony): PLN lub EUR. Wybór dokonany przez klienta jest zapamiętywany po przejściu do zakupu.

Klient może wybrać nieograniczoną liczbę produktów do Zamówienia z ilości danego produktu dostępnej do Zamówień, a po przejściu do koszyka otrzyma zestawienie wybranych produktów. Jeżeli liczba Produktów jest ograniczona, Sklep zaznaczy taką informację na stronie produktu.

W przypadku niedostępności produktów objętych Zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta, Sklep poinformuje go o tym fakcie najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od dnia złożenia Zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo do podjęcia decyzji, czy zgadza się na realizację Zamówienia w terminie zaproponowanym przez Sklep, czy też odstępuje od umowy. W przypadku braku możliwości realizacji części Zamówienia, o której mowa powyżej, Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość wyboru pomiędzy:

  • częściowa realizacja – wybór tej opcji przez Klienta skutkuje realizacją Zlecenia dotyczącego tylko dostępnych produktów,
  • anulowania całości Zamówienia (odstąpienie).

W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwraca Klientowi uiszczoną przez niego cenę. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail podany przez Klienta w Zamówieniu lub formularzu rejestracyjnym. W przypadku braku decyzji w ciągu 7 (siedmiu) dni od daty powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części dotyczącej niedostępnych produktów.

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

Cena produktów i formy płatności

Klienta Zamówienia. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu zawierają podatek VAT (jeżeli ze względu na miejsce dostawy Towaru jest naliczany) i nie obejmują kosztów dostawy. Cena może zawierać w sobie indywidualnie naliczoną zniżkę lub rabat, przydzielony Klientowi w sposób zautomatyzowany – informacja o tym zamieszczona jest w podsumowaniu Zamówienia.

Dostawa Towarów realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej (InPost i pośrednika epaka). Informacja o kosztach dostawy dostępna jest w procesie składania Zamówienia przed jego złożeniem.

Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach produktów w zależności od zamówionych towarów i sposobu dostawy wybranego przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:

  • tradycyjny przelew bankowy,
  • płatność za pobraniem
  • płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy 24 – obsługę płatności prowadzi Pastelowej 8, 60-198 Poznań
  • płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Woocommerce pay – obsługę płatności prowadzi SAut O’Mattic A8C Ireland Ltd., WooCommerce,

Jeżeli Klient złożył Zamówienie i wybrał opcję płatności inną niż za pobraniem, a płatność nie została zaksięgowana w ciągu czternastu (14) dni, Zamówienie zostaje anulowane. Po trzech (3) dniach roboczych od złożenia Zamówienia, jeśli płatność nie zostanie zaksięgowana, Klient otrzyma e-mail z przypomnieniem o konieczności dokonania płatności.

Rozpoczęcie realizacji Zamówienia nastąpi w terminie wskazanym w potwierdzeniu Zamówienia i uprzednio zaakceptowanym przez Klienta, jednak nie później niż w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty zawarcia umowy.

W przypadku niektórych produktów lub w celu osiągnięcia określonej wartości Zamówienia, koszt dostawy ponosi Sklep, o którym Klient jest każdorazowo informowany przed złożeniem zamówienia.

Wykonanie umowy sprzedaży:

Wykonanie umowy sprzedaży

1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3. W przypadku wyboru przez Klienta:
a. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie …. dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
b. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
c. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie …. dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.
4. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5. A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
B W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, Klient ma możliwość żądania dostarczenia Produktów częściami lub też dostarczenia wszystkich Produktów po skompletowaniu całego zamówienia.
6. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
a. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
6. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.

7. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

8. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

9. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

10. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

11. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny jednakże płatność może odbyć się wyłącznie za pomocą strony internetowej lub przelewu.

Prawo odstąpienia od umowy:

1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

W celu realizacji powyższych praw, prosimy o kontakt na adres info@nowo-nowo.pl.. Możemy odmówić realizacji niektórych praw, jeśli stoi to w sprzeczności z uzasadnionym celem przetwarzania danych (np. dane zamówień przechowywane do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń).

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta, złożenia zamówienia, zapisania się na newsletter, kontaktu z nami, odstąpienia od umowy lub złożenia reklamacji. Gwarantujemy poufność i odpowiednie zabezpieczenie danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej.

Roszczenia i skargi:

Sklep jest zobowiązany do wydania towaru bez wad i zrealizowania wszelkich usług zgodnie z zawartą Umową.

W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Towaru, Klient może według swojego wyboru, skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, o ile została udzielona gwarancja oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

W przypadku umów zawieranych z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi i/lub odpowiedzialności kontraktowej za świadczone usługi. Jest ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.

Produkt jest zgodny z Umową sprzedaży, jeżeli zgodne z Umową sprzedaży pozostają w szczególności jego:

  • opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do Produktów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
  • przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia Umowy sprzedaży i który Sprzedawca zaakceptował.
  • nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Produktów tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
  • występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Produktów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Produktu tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu.

Sklep odpowiada za zgodność Produktu z umową przez okres 2 lat od dnia wydania Towaru.

Klient może złożyć reklamację także wtedy, gdy niezgodność z umową powstała wskutek montażu Towaru przez Sklep lub gdy niezgodność wynika z błędów w instrukcji użytkownika.

W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Produktu lub świadczonych usług, Klient może złożyć reklamację i poinformować Sklep o zaobserwowanych nieprawidłowościach, udokumentować nieprawidłowości celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz wskazać, czy domaga się naprawy, wymiany Towaru na nowy. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sklepu.

Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

W pierwszej kolejności Konsument może zwrócić się do Sklepu z żądaniem naprawy lub wymiany Towaru na nowy.

Jeżeli Sklep:

  • odmówił naprawy lub wymiany Towaru, lub nie doprowadził go do stanu zgodności z umową;
  • wada występuje pomimo prób jej usunięcia;
  • wada towaru jest zbyt istotna, by Towar dało się naprawić,
  • Sklep oświadczył Klientowi lub z okoliczności wynika, że nie uda się doprowadzić Towaru do stanu zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych kosztów.

Klient może domagać się obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy.

Transport reklamowanych Produktów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem wskazanej przez Sklep formy wysyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. W niektórych przypadkach nie jest konieczne wysyłanie reklamowanego Produktu, a Sprzedawca może poprzestać na oględzinach zdjęć dostarczonych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o uprawnieniach konsumenta, o czym poinformuje go po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego.

Jeśli dokonano wyboru odstąpienia od umowy, wszystkie dokonane przez Klienta płatności, w tym koszty dostawy, zostaną mu zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania Klienta o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez Sklep. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że Klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną dyspozycję zwrotu niegenerującą dla niego dodatkowych kosztów.

W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sklepem a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Ponadto pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Prawo takie nie przysługuje Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta.

  • 8 Prawo do odstąpienia od umowy
  1. Klient będący Konsumentem lub Klient, któremu przysługują prawa konsumenta, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. W pierwszej kolejności powinien skontaktować się z firmą Oliwia Ledzińska Studio Projektowe pisemnie na adres Sklepu lub drogą elektroniczną na adres e-mail info@nowo-nowo.plw celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a następnie zwrócić Towar do Sklepu. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia pod adresem Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  6. Termin uważa się za zachowany, jeżeli oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostanie wysłane pisemnie na adres Sklepu lub pocztą elektroniczną na adres Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  7. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  8. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  9. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  10. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

, nie później niż w ostatnim dniu 14-dniowego terminu. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy w formie elektronicznej na powyższy adres e-mail, Sklep niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie, przesyłając informację na adres e-mail strony odstępującej od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po upływie powyższego terminu nie wywołuje skutków prawnych.

Towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów używania, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego używania, tj. Konsument lub Klient, któremu przysługują prawa konsumenta, powinien postąpić z Towarem, licząc się z koniecznością jego ewentualnego późniejszego zwrotu. Ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli zwracany towar jest niekompletny lub nosi ślady używania w sposób wykraczający poza zwykły zarząd rzeczą, Sklep zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia przesyłki lub zmniejszenia zwracanej kwoty o równowartość wartości uszkodzonego towaru, według uznania Sklepu.

Prawo Konsumenta lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem Zamówienia m.in. jest rzecz:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  1. Zwracany Towar należy odesłać w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres magazynu Sklepu, po uprzednim kontakcie z obsługą sklepu pod adresem Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, zostaną przekazane Konsumentowi lub Klientowi o prawach konsumenta niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot płatności dokonanych kartą kredytową lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego została dokonana płatność, chyba że Klient wyraźnie złożył przed zwrotem inne dyspozycje zwrotu, które nie generują dla niego dodatkowych kosztów (np. w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy).

Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem od Klienta lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Ochrona danych osobowych:

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedającego znajdują się w Polityce prywatności i cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Sklepu Sklepu https://nowo-nowo.pl/polityka-prywatnosci/

Podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych:

  • InPost sp z o.o.– w celu dostawy przesyłek.
  • Woocommerce Pay – w celu zarządzania i przekazania płatości.
  • Biuro rachunkowe JANGO BIURO RACHUNKOWE ANNA PILIŃSKA MAŁGORZATA CZAJKA SPÓŁKA CYWILNA. – w celu korzystania z usług księgowych.

Prawo autorskie:

Regulamin oraz wszelkie treści umieszczone w Sklepie, w tym zdjęcia i opisy, stanowią przedmiot praw autorskich w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlegają ochronie prawnej. Jakiekolwiek ich kopiowanie, powielanie, rozpowszechnianie, bądź dokonywanie ich opracowań, w całości lub w części, jakimikolwiek metodami, urządzeniami, technikami, bez pisemnej zgody Sklepu jest zabronione.

Postanowienia końcowe:

Na każdy sprzedany przez Sklep Produkt wystawiana jest faktura VAT lub inny dokument rozliczeniowy zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi.

Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą towaru. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej.

Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Konsumentów spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego. Niniejszy Regulamin podlega przepisom prawa polskiego i zgodnie z nimi będzie interpretowany. Niniejszy Regulamin nie ogranicza żadnych praw konsumentów do ochrony, które mogą użytkownikowi przysługiwać zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w kraju jego zamieszkania.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu przez ogłoszenia na Stronie Internetowej (oraz zachowanie i udostępnianie wersji archiwalnych). O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi zarejestrowanych Klientów drogą e-mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.

 


Polityka RODO

 

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy NOWO, dostępny pod adresem www.nowo-nowo.com , prowadzony jest przez Oliwia Ledzińska Studio Projektowe, z siedzibą przy ul. Dąbrowskiej 13, 86-100 Świecie, NIP: PL5592059365, REGON: 523248360.

1.2. Administratorem sklepu jest Oliwia Ledzińska – Oliwia Ledzińska Studio Projektowe, z siedzibą przy ul. Dąbrowskiej 13, 86-100 Świecie, NIP: PL5592059365, REGON: 523248360, e-mail: info@nowo-nowo.pl.

1.3. Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów, uiszczania ceny sprzedaży przez Klienta, prawa Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

 

2. Polityka określa działania związane z gromadzeniem danych osobowych
Polityka określa działania związane z gromadzeniem danych osobowych poprzez stronę internetową Administratora oraz powiązane usługi i narzędzia używane przez użytkowników, a także w ramach zawierania i realizowania umów poza stroną internetową.

W razie potrzeby postanowienia niniejszej Polityki mogą być zmienione. Informacja o zmianach zostanie przekazana użytkownikom poprzez publikację nowej wersji Polityki, a osoby, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych drogą e-mailową lub podały adres e-mail przy realizacji umów, zostaną dodatkowo powiadomione o zmianach drogą e-mailową.

2 Podstawy przetwarzania, cele i przechowywanie danych osobowych
Dane osobowe użytkowników są przetwarzane zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych, Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., wraz z późniejszymi nowelizacjami tych ustaw.

Administrator może zbierać następujące dane w następujących celach:

 

2. Informacje o produktach

2.1. Sklep oferuje szeroki wybór lamp oraz akcesoriów do wnętrz. W ofercie znajdują się lampy stojące, wiszące, stołowe i inne, wyłącznie własnej produkcji.

2.2. Wszystkie produkty dostępne w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na rynek polski i europejski.

3. Składanie zamówień

3.1. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową sklepu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

3.2. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych oraz kontaktowych.

3.3. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail.

4. Realizacja zamówień

4.1. Zamówienia realizowane są w terminie od 1 do 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

4.2. Dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera lub do punktu odbioru (np. paczkomat, punkt DPD).

4.3. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski oraz całej Europy.

5. Płatności

5.1. Klient może dokonać płatności za zamówione produkty poprzez przelewy24, Apple Pay, Google Pay oraz inne dostępne metody płatności.

5.2. Wszystkie ceny podane na stronie sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

6. Zwroty i odstąpienie od umowy

6.1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.

6.2. Zwrotowi nie podlegają produkty spersonalizowane.

6.3. Zwrot towaru odbywa się na koszt Klienta, chyba że produkt był uszkodzony lub niezgodny z umową.

7. Reklamacje

7.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad fizycznych produktów.

7.2. Reklamacje można zgłaszać poprzez formularz kontaktowy na stronie sklepu lub mailowo na adres info@nowo-nowo.pl.

7.3. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od dnia ich zgłoszenia.

8. Gwarancja

8.1. Sklep udziela rocznej gwarancji na komponenty elektryczne sprzedawanych lamp.

8.2. Warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

9. Promocje i rabaty

9.1. Sklep oferuje promocje i rabaty na wybrane produkty, które mogą być dostępne na podstawie kodów rabatowych lub okresowych wyprzedaży.

9.2. Warunki korzystania z promocji i rabatów będą określane w odrębnych regulaminach dostępnych na stronie sklepu.

10. Ochrona danych osobowych

10.1. Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest Oliwia Ledzińska – Oliwia Ledzińska Studio Projektowe, z siedzibą przy ul. Dąbrowskiej 13, 86-100 Świecie, NIP: PL5592059365, REGON: 523248360, e-mail: info@nowo-nowo.pl.

10.2. Cele, podstawy prawne oraz okres przetwarzania danych osobowych wskazane są odrębnie w stosunku do każdego celu przetwarzania danych.

10.3. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przysługują Ci następujące uprawnienia:

  • Prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  • Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
  • Prawo do przenoszenia danych.
  • Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w określonym celu, jeżeli uprzednio wyraziłeś taką zgodę.
  • Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

10.4. Powyższe uprawnienia możesz realizować zgodnie z zasadami opisanymi w art. 16 – 21 RODO, kontaktując się z nami pod adresem info@nowo-nowo.pl.

10.5. Podanie przez Ciebie danych osobowych jest zawsze dobrowolne, ale niezbędne, by założyć konto w serwisie, złożyć zamówienie, zapisać się na newsletter, skontaktować się z nami, odstąpić od umowy lub złożyć reklamację.

10.6. Gwarantujemy poufność wszelkich przekazanych nam danych osobowych. Zapewniamy podjęcie wszelkich środków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymaganych przez przepisy o ochronie danych osobowych.

10.7. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej.

10.8. Powierzamy przetwarzanie danych osobowych następującym podmiotom:

  • UPS, DPD, Inpost, GLS – w celu dostawy przesyłek z zamówieniami.
  • JANGO BIURO RACHUNKOWE ANNA PILIŃSKA MAŁGORZATA CZAJKA s.c– w celu korzystania z usług zewnętrznego biura rachunkowego.

11. Konto użytkownika

11.1. Zakładając konto użytkownika w sklepie, musisz podać swoje podstawowe dane, takie jak adres e-mail, imię i nazwisko oraz hasło.

11.2. Swoje dane przypisane do konta w każdej chwili możesz zmodyfikować z wykorzystaniem opcji dostępnych po zalogowaniu się do konta.

11.3. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w koncie użytkownika jest wykonanie umowy o prowadzenie konta w sklepie, którą zawierasz z administratorem na podstawie regulaminu sklepu.

11.4. Twoje dane osobowe zawarte w koncie użytkownika są przetwarzane przez czas funkcjonowania konta, czyli przez czas trwania umowy o prowadzenie konta w sklepie.

11.5. W każdej chwili możesz podjąć decyzję o usunięciu konta, co skutkować będzie również usunięciem Twoich danych osobowych z bazy. Pamiętaj jednak, że usunięcie konta nie skutkuje usunięciem danych dotyczących złożonych za pośrednictwem sklepu zamówień.

12. Składanie zamówienia

12.1. Składając zamówienie za pośrednictwem sklepu, musisz podać swoje dane osobowe niezbędne do realizacji zamówienia, tj. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu i adres do dostawy zamówienia.

12.2. Możesz również podać dodatkowe dane, takie jak informacje o prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli podałeś wcześniej takie dane w swoim koncie użytkownika, to dane te zostaną automatycznie podstawione do formularza zamówienia, przy czym zawsze masz możliwość ich modyfikacji.

12.3. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w zamówieniu jest wykonanie umowy sprzedaży, którą zawierasz na podstawie regulaminu sklepu.

13. Postanowienia końcowe

13.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

13.2. Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach regulaminu Klient zostanie poinformowany na stronie sklepu oraz za pośrednictwem wiadomości e-mail.

13.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10.06.24 i obowiązuje do odwołania.

Oświadczenie o udostępnieniu wzorca umowy

Potwierdzam, że wzorzec umowy (regulamin sklepu) został udostępniony konsumentom przed zawarciem umowy na odległość oraz że treść wzorca umowy jest zgodna z obowiązującym prawem.