Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
Adres do reklamacji:
Oliwia Ledzińska Studio Projektowe
ul. Dąbrowskiej 13
86-100 Świecie
Polska
www.oliwialedzinska.pl
hello@nowo-nowo.com

Dodatkowe informacje

  1. Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży, przysługuje prawo do reklamacji. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne, Kupujący może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).
  2. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady jedynie w przypadku stwierdzenia wady przed upływem dwóch lat od wydania towaru Kupującemu, z wyjątkiem żarówek, na które rękojmia wynosi 1 rok.
  3. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje z tytułu rękojmi dotyczące zawartej Umowy pod adresem hello@nowo-nowo.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (podany powyżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
    b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
    c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  4. Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów.
  5. Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu, zaleca się, by wysyłał produkt bezpośrednio na adres: Oliwia Ledzińska Studio Projektowe, ul. Dąbrowskiej 13, 86-100 Świecie, Polska.
  6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  7. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy.
  8. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  9. Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa Sprzedający.
  10. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Dodatkowe punkty:
11. Reklamacje dotyczące lampy mogą dotyczyć osobno komponentów elektrycznych (np. przewodów, włączników, wtyczek, osłonek żarówek, żarówki) oraz obudowy lampy.
12. Rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona w zakresie dopuszczalnym przez prawo.