Reklamacje
Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo)
Adres do reklamacji:
Oliwia Ledzińska Studio Projektowe
ul. Dąbrowskiej 13
86-100 Świecie
Polska
www.oliwialedzinska.pl
hello@nowo-nowo.com
Dodatkowe informacje
- Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży, przysługuje prawo do reklamacji. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne, Kupujący może złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).
- Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady jedynie w przypadku stwierdzenia wady przed upływem dwóch lat od wydania towaru Kupującemu, z wyjątkiem żarówek, na które rękojmia wynosi 1 rok.
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje z tytułu rękojmi dotyczące zawartej Umowy pod adresem hello@nowo-nowo.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (podany powyżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. - Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów.
- Klientowi, który dokonuje reklamacji produktu, zaleca się, by wysyłał produkt bezpośrednio na adres: Oliwia Ledzińska Studio Projektowe, ul. Dąbrowskiej 13, 86-100 Świecie, Polska.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Jeśli reklamacja towaru została uznana, koszty przesyłki w obie strony pokrywa Sprzedający.
- Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Dodatkowe punkty:
11. Reklamacje dotyczące lampy mogą dotyczyć osobno komponentów elektrycznych (np. przewodów, włączników, wtyczek, osłonek żarówek, żarówki) oraz obudowy lampy.
12. Rękojmia dla przedsiębiorców jest wyłączona w zakresie dopuszczalnym przez prawo.